Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, aarzelt u dan niet om ons te bellen op 088-123 03 45 of ons te e-mailen via klantenservice@klikenbestel.nl.

Algemene vragen

Zijn mijn persoonsgegevens ook echt veilig bij Het-Onderdelenhuis.nl?

Ja. Uw afleveringsadres wordt uitsluitend voor de afhandeling van de verzending gebruikt en niet voor een solvabiliteitscheck of voor marketingdoeleinden.

Moet ik voor een minimumbedrag een bestelling plaatsen?

Nee, Het-Onderdelenhuis.nl hanteert geen minimum bestelbedrag.

Is een product dat ik in de winkelwagen heb gedaan automatisch voor mij gereserveerd?

Nee. De mogelijkheid bestaat dat het product, wanneer u uw bestelling niet meteen afrondt, uitverkocht is.

Hoe wordt de overeenkomst gesloten?

U kunt in de online shop van Het-Onderdelenhuis.nl afzonderlijke producten uit het aanbod uitkiezen en door aanklikken van de button "+ winkelwagen" in een elektronische winkelwagen plaatsen. Een voor u bindende bestelling komt pas tot stand wanneer u alle voor de verwezenlijking van de overeenkomst noodzakelijke gegevens hebt ingevoerd, hebt bevestigd dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de button “Bestelling plaatsen” hebt aangeklikt. Hiermee sluit u de koopovereenkomst met Het-Onderdelenhuis.nl. Totdat u deze button hebt aangeklikt, kunt u de bestelling en de gegevens bij uw bestelling te allen tijde wijzigen. Wij aanvaarden geen bestellingen van minderjarigen onder 18 jaar. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u per e-mail een automatisch aangemaakte ontvangstbevestiging van uw bestelling. In deze ontvangstbevestiging zijn de gegevens van uw bestelling vermeld.

Wat is de levertijd van een product?

De producten van Het-Onderdelenhuis.nl zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer u op een werkdag een bestelling plaatst voor 17.00 wordt deze dezelfde dag nog aangeboden bij de pakketbezorger. U heeft het product de volgende dag in huis. Wij leveren ook op zaterdag. Heeft u het product na 17:00 uur besteld? Dan is de levertijd van het product 1 tot 2 werkdagen. Wanneer u in het weekend of op een feestdag bestelt, zal deze de eerst volgende werkdag verstuurd worden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland en België kunt u vinden op de pagina verzending & levertijd.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, PayPal, Afterpay, Bancontact/Mr Cash of Bankoverschrijving. Kies de betaalwijze die voor u het gemakkelijkst is!

Wat zijn de BTW kosten?

Alle getoonde prijzen op Het-Onderdelenhuis.nl zijn inclusief 21% BTW.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, wanneer u een bestelling plaatst bij Het-Onderdelenhuis.nl, krijgt u de ochtend van levering een bericht van de pakketbezorger met een Track & Trace code. Hierdoor kunt u uw zending volgen en weet u wanneer u het pakket kunt verwachten.

Word ik op de hoogte gehouden wat de status is van uw bestelling?

Ja, u krijgt een orderbevestiging en een factuur toegestuurd via de mail. Daarnaast krijgt u de volgende ochtend een e-mail van de pakketbezorger met een tijdindicatie van de levering.

Kan ik ook producten bij jullie afhalen?

Het is eventueel mogelijk om producten af te halen bij ons kantoor in Groningen. Het is echter van belang dat u vooraf contact met ons opneemt en dat u de bestelling online plaatst. In opmerkingen kunt u aangeven dat u de bestelling wilt afhalen.

Mijn bestelde product is kapot. Wat nu?

Heeft u een product besteld bij Het-Onderdelenhuis.nl en is deze defect of werkt deze niet naar behoren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kunnen u hier verder mee helpen.

Wat gebeurt er wanneer door mij teruggestuurde producten sporen van gebruik vertonen?

Als u een product retour stuurt, dient u alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd te worden. Als u een product wilt retourneren dat gebruikt is en dus niet meer (als nieuw) verkocht kan worden, dan kunnen wij hiervoor een vergoeding in rekening brengen. Het is mogelijk dat deze vergoeding gelijk is aan het aankoopbedrag.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als hij mij niet bevalt?

Vanzelfsprekend kunt u (een deel van) uw bestelling binnen 14 dagen kosteloos en zonder opgave van redenen naar ons terugsturen. Het terugsturen van de producten gaat het gemakkelijkst via de gekozen leveringsservice door gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier.

Een besteld product is niet binnen gekomen. Wat nu?

Heeft u een product besteld en is deze niet binnengekomen? Bel ons dan direct op telefoonnummer 088-123 03 45. Op alle zendingen zit een Track & Trace code. Wij kunnen direct zien waar een zending is en u een antwoord geven waarom deze vertraagd is.